9121010200 سوالات متداول درمورد اجاره ماشین عروس – اجاره خودرو احراجات

سوالات متداول درمورد اجاره ماشین عروس

سوالات متداول درمورد اجاره ماشین عروس

ما درک می کنیم که برنامه ریزی روز بزرگ شما می تواند استرس زا باشد. در اینجا ما برخی از متداول ترین سوالات در مورد حمل و نقل عروسی را بیان کرده ایم. هر عروسی متفاوت است، و این اخلاق ماست که با آنها به این شکل رفتار کنیم. ما با عروس و داماد آینده کار می کنیم تا خدماتی را ارائه دهیم که نیازهای شخصی و منحصر به فرد آنها را برآورده کند. با این حال، در اینجا راهنمایی است که چگونه ماشین عروسی ما ممکن است با روز خاص شما مطابقت داشته باشد. تروور و تیم متعهد به ارائه خدمات شخصی و دوستانه هستند که همه چیزهای شخصی را در خود جای دهد. لطفاً در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما و دیدگاه منحصر به فرد شما پاسخ دهیم، با ترور صحبت کنید.

شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر به ماشین های اجاره ای شرکت آلفا تیم دسترسی داشته باشید.

اجاره خودرو برای عروسی در تهران

لیست سوالات متداول شما درمورد اجاره ماشین عروس

۱. چندتا ماشین عروس باید رزرو کنیم؟

این بستگی به فاصله جشن عروسی از محل برگزاری و بودجه عروسی دارد. اگر همه در فاصله کمی باشند، یک ماشین می تواند جشن عروسی را بگیرد، سپس برای عروس برگردد. لطفاً برای جزئیات بیشتر در مورد سفارشی که همه باید قبل از مراسم حاضر شوند – و در چه ساعاتی – به سوال ۳ مراجعه کنید. لطفاً توجه داشته باشید که بعد از مراسم، سفر عروس و داماد با هم به محل عکس خود سنتی است، بنابراین مهمانی عروس، والدین و دامادها باید وسایل حمل و نقل جایگزین را ترتیب دهند. اکثر زوج‌ها ماشین دوم و حتی سومی را انتخاب می‌کنند تا بعد از مراسم جشن عروسی را جای دهند، حتی اگر محل برگزاری نزدیک باشد.

۲. آیا تخفیفی برای اجاره ماشین عروس وجود دارد؟

لطفاً با شرکت آلفا تیم تماس بگیرید تا ببینید آیا نرخ های تخفیفی موجود است یا خیر. اگر بخواهید ماشین دوم یا سوم را به صورت پکیج بگیرید، تخفیف جزئی در نظر گرفته شده است. عوامل دیگری که ممکن است هزینه را تعیین کنند عبارتند از مسافت پیموده شده و مسافت. همچنین برای عروسی هایی که در اواسط هفته یا خارج از فصل برگزار می شود، تخفیف ارائه می شود.

۳. آیا برای عکاسی عروسی ماشین ها محدودیت زمانی وجود دارد؟

خیر، هزینه ما برای کل روز است. هدف ما این است که عروس و داماد را تا حد امکان خوشحال کنیم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را می کنیم. ما به مهمانی عروس فشار نمی آوریم تا عجله در عکاسی در مراسم، محل عکس یا محل پذیرایی انجام شود.

۴. قیمت ماشین عروس چقدر است؟

این می تواند پیچیده باشد زیرا برخی از شرکت ها قیمت پایین را بدون هزینه ویژگی های اضافی به شما پیشنهاد می کنند. هزینه‌هایی مانند مسافت پیموده شده، زمان انتظار عکاسی و روبان‌هایی با کمان بعداً اضافه می‌شوند که به‌طور قابل توجهی قیمت را تغییر می‌دهد. در اینجا در شرکت آلفا تیم به شما قیمتی می‌دهیم که شامل همه چیز می‌شود، بدون هیچ چیز دیگری که در آینده در نظر بگیرید. ما معتقدیم که این ملاحظات باید در نقل قول شما گنجانده شود. این بخشی از اخلاق ما است که در عین ارائه بالاترین استانداردها در تجارت ماشین عروسی، منصفانه و مفید باشیم.

۵. عروس با کی قراره با ماشین رفت و آمد کنه؟

در راه عروسی، عروس معمولاً با پدرش یا هرکسی که او را هدیه می دهد به سفر می رود. در راه پذیرایی، او با دامادش به سفر می رود (امیدواریم که شما مقدمات را فراهم کرده باشید تا بابا مجبور نباشد با اتوتوپ به پذیرایی برود).

۶. برای جشن عروسی چند ماشین کرایه کنیم؟

این بستگی به اندازه جشن عروسی شما دارد . همانطور که در بالا ذکر شد، عروس معمولا با ماشین جداگانه به بقیه مراسم عروسی می رود. داماد و دامادها باید زودتر به مراسم برسند تا بتوانند ماشین های خود را ببرند یا اگر محل برگزاری دور نیست، ماشین اجاره ای می تواند ابتدا دامادها را ببرد و سپس برود و ساقدوش ها را بردارد. هر تصمیمی که دارید، مطمئن شوید که وسایل نقلیه کافی برای انتقال همه ساقدوش ها و دامادها به پذیرایی وجود دارد. سه ساقدوش معمولاً می توانند در یک سدان قرار بگیرند (بسته به اندازه لباس آنها) در حالی که لیموزین های کشدار می توانند بین هفت تا ده نفر را تامین کنند. بسته به اینکه چه تعداد ساقدوش و داماد دارید، ممکن است کل مهمانی عروس با یک وسیله نقلیه در محل پذیرایی حاضر شود.

سوالات متداول درمورد اجاره ماشین عروس

۷. آیا برای انتقال اعضای خانواده به عروسی باید ماشین کرایه کنیم؟

احتمالاً پدر عروس همراه عروس در ماشین خواهد بود، اما این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید ماشین های اضافی را برای حمل و نقل سایر اعضای خانواده کرایه کنید یا نه. برخی از شرکت‌های خودروسازی عروسی نیز در مینی‌ون‌های چارتر و/یا اتوبوس‌ها تخصص دارند، بنابراین ممکن است بتوانید وسیله نقلیه‌ای ترتیب دهید تا اعضای خانواده و مهمانان خارج از شهر را تحویل بگیرید. به خاطر داشته باشید که اگر این جاده را انتخاب می کنید، باید وسیله نقلیه را برای مدت زمان مراسم و پذیرایی کرایه کنید تا مطمئن شوید که همه مهمانان سالم به خانه می رسند.

۸. آیا ماشین باید در زمان برگزاری مراسم در محل بماند؟

اگر می خواهید تضمین کنید که راهی به محل عکس و پذیرایی خواهید داشت، بهتر است مطمئن شوید که راننده در محل برگزاری مراسم یا نزدیک آن منتظر می ماند. برخی از شرکت‌های استخدامی چندین مراسم عروسی را در یک روز رزرو می‌کنند و اجازه نمی‌دهند شرایط اضطراری رخ دهد. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که متوجه شوید راننده‌تان برای سوار کردن یک زوج دیگر به راه افتاده است، اما در طول مسیر خراب شده و شما را در محل برگزاری مراسم سرگردان کرده است. در طول مشاوره های اولیه خود با شرکت های استخدام، مطمئن شوید که عروسی شما تنها مراسمی است که راننده در آن روز کار می کند.

۹. شرکت کرایه ماشین ما به ما گفت که روبان ماشین عروسی را عرضه نمی کند. چه کار باید بکنیم؟

در این مورد، شما دو گزینه دارید:
۱. به یک شرکت استخدامی متفاوت بروید.
۲. روبان خود را بسازید. با کمال تعجب، انجام این کار دشوار نیست. فقط باید یک رول بلند روبان به رنگ دلخواه و یک پاپیون یا گلدسته زیبا بخرید. روبان به سادگی باید از طریق گریل وارد شود، یا در زیر قسمت جلویی کاپوت محکم شود، و سپس در دو طرف کشیده شود. درهای ماشین را باز کنید و دو سر آن را با چند سنجاق به آفتاب گیر (یا در همان مجاورت) محکم کنید و سپس کمان یا حلقه گل را به قسمت جلوی روبان وصل کنید، جایی که آن را به گریل یا کاپوت بسته اید.

۱۰. من قصد دارم یک لباس مجلسی حلقه دار بپوشم. آیا در هر نوع ماشینی جا می شود؟

صادقانه بگویم، نه. یک مینی یا یک باگ فولکس واگن وسیله نقلیه مناسبی برای شما نخواهد بود. حتی ممکن است متوجه شوید که برای قرار گرفتن در صندلی عقب برخی از خودروهای سدان دچار مشکل خواهید شد زیرا حلقه ممکن است به شدت در برابر فشرده شدن پشت صندلی جلو مقاومت کند. بسته به بزرگی حلقه، یک وسیله نقلیه کناری، مانند لیموزین کششی، ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

۱۱. چه مدت قبل از عروسی باید ماشین عروسی خود را رزرو کنم؟

توصیه می شود هر چه زودتر ماشین خود را رزرو کنید. شرکت‌های خودروسازی تا چند سال قبل رزرو می‌کنند، بنابراین زمانی که تاریخ و مکان شما انتخاب شد تصمیم بگیرید تا از هر گونه ناامیدی جلوگیری کنید!

۱۲. چگونه ماشین عروسی انتخاب کنم؟

یک شرکت خودروسازی عروسی بازدیدهای تعیین شده را سرگرم می کند، سپس می توانید وسیله نقلیه ای را انتخاب کنید که با موضوع و نیازهای شما مطابقت دارد و بدانید که چگونه در روز بزرگ شما ارائه می شود، از تجربه ارزشمند ارائه دهنده ماشین عروسی استفاده کنید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *