9121010200 در مورد اجاره ماشین لوکس در تهران چه چیزهایی باید بدانم؟ – اجاره خودرو احراجات

در مورد اجاره ماشین لوکس در تهران چه چیزهایی باید بدانم؟

در مورد اجاره ماشین لوکس در تهران چه چیزهایی باید بدانم؟

رانندگی با ماشین در شهرها یا کشورهای خارجی همیشه آسان نیست. وبلاگ شرکت آلفا تیم یک راهنمای مفید ارائه می دهد تا دقیقا بدانید که چگونه یک ماشین در تهران اجاره کنید. (در مورد اجاره ماشین لوکس در تهران چه چیزهایی باید بدانم؟)

تهران به عنوان یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان، مقصدی محبوب برای میلیون ها گردشگر، تجار و مسافران از سراسر جهان است. این شهر به عنوان پایتخت ایران و پرجمعیت ترین منطقه ایران، مرکز منطقه ای و کلان شهر شلوغی است که جلوی چشمان شما تغییر می کند. از آنجایی که این شهر مدرن است، توسعه آن بر اساس خودروها به عنوان روش اصلی حمل و نقل بوده است و تهران یکی از پیشرفته ترین سیستم های ترافیکی جهان را در خود جای داده است. بسیاری از بازدیدکنندگان در طول اقامت خود یک ماشین لوکس را در تهران اجاره می کنند . علیرغم تجربه قبلی شما از رانندگی در نقاط مختلف جهان، دانستن یک یا دو چیز در مورد رانندگی در تهران ضروری است، به خصوص اگر یک وسیله نقلیه لوکس اجاره می کنید. بنابراین، در اینجا نکات مهمی وجود دارد تا تجربه کرایه ماشین لوکس تهران شما تا حد امکان لذت بخش باشد.

شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر به ماشین های اجاره ای در تهران دسرسی داشته باشید.

اجاره خودرو در تهران

رانندگی به طور کلی در تهران

  • در تهران رانندگی با دست راست الزامی است. مانورهای سبقت باید در سمت چپ انجام شود.
  • بستن کمربند ایمنی الزامی است.
  • ایران جمهوری اسلامی است، بنابراین نوشیدن الکل و رانندگی مطلقاً ممنوع است . حد مجاز الکل ۰.۰ است. تخطی از این قانون تقریباً به حبس می انجامد!
  • علاوه بر گواهینامه رانندگی خود، همراه داشتن گواهینامه رانندگی بین المللی نیز توصیه می شود. برای ایمنی خود، همراه داشتن مدارک خودرو، گواهی بیمه و پاسپورت و همچنین قرارداد اجاره توصیه می شود.

جاده ها و بزرگراه ها

در تهران، بیش از ۱۸۵۰۰ کیلومتر (۱۱۵۰۰ مایل) جاده آسفالت شده وجود دارد که از این تعداد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر (۷۵۰ مایل) بزرگراه عریض، سه خطه و بیشتر وجود دارد. طولانی ترین و معروف ترین بزرگراه، بزرگراه آزادگان است که تهران ک شاهراه اصلی محسوب می‌شود. بزرگراه آزادگان از سه راه افسریه آغاز شده و تا ابتدای آزادراه تهران-شمال امتداد می‌یابد.

شرایط ترافیکی

علیرغم داشتن شبکه جاده ای خوب طراحی شده، تهران، مانند بسیاری از شهرهای بزرگ جهان، با ترافیک بیگانه نیست. با این حال، آنها بیشتر به ساعات شلوغی و مناطق مرکزی شهر محدود می شوند.  از رانندگی در ساعات اوج ترافیک ، معمولا بین ۷:۰۰ صبح تا ۹:۰۰ صبح و ۵:۳۰ بعد از ظهر تا ۷:۰۰ بعد از ظهر خودداری کنید.

مشاوره مفید

از اروپا یا آمریکا می آیید، ممکن است از برخی افراد محلی و عادات رانندگی آنها شگفت زده شوید. با وجود محدودیت‌های سرعت شدید، ممکن است ترافیک بسیار سریع‌تری را تجربه کنید، که می‌تواند در بزرگراه‌های خارج از شهر اتفاق بیفتد. اگرچه ممکن است بخواهید با سرعت بیشتری رانندگی کنید، اما به شما پیشنهاد می کنیم همیشه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید.

تهران یکی از امن ترین شهرهای جهان است که نرخ جرم و جنایت ناچیز و نیروی پلیس بسیار کارآمد دارد. پارک کردن یک وسیله نقلیه لوکس در خیابان امری غیرعادی و ناامن نیست. با این حال، سعی کنید از کوچه های تاریک و مناطق دور افتاده خودداری کنید.

رانندگی در خارج از شهر و در مناطق روستایی ممکن است خطرناک باشد زیرا رانندگان محلی بدون چراغ جلو، با سرعت بالا و بدون استفاده از چراغ راهنما حرکت می کنند. اگر در چنین جاده ای قرار گرفتید، هوشیار باشید، فاصله خود را حفظ کنید و برای جلوگیری از تصادف به همه کاربران جاده توجه کنید. گاهی اوقات، رفتار سایر کاربران جاده غیرقابل توضیح است، بنابراین حفظ فضای امن بهترین سیاست است.

صبور و محتاط باشید، به خصوص در ترافیک سنگین. خشم جاده ای قابل تحمل نیست، و رانندگی تهاجمی می تواند منجر به جریمه شود.

اگر دوست دارید یک خودروی لوکس در تهران مانند فراری ، لامبورگینی ، مرسدس بنز ، بی‌ام‌و ، رولزرویس یا بنتلی کرایه کنید، در هر زمان با شرکت آلفا تیم تماس بگیرید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *