9126100014 تفاوت اجاره خودرو با لیزینگ خودرو – اجاره خودرو احراجات

تفاوت اجاره خودرو با لیزینگ خودرو

تفاوت اجاره خودرو با لیزینگ خودرو

خرید ماشین اغلب دومین هزینه ای است که بعد از اجاره یا خرید خانه خود انجام می دهید. حتی خرید یک ماشین از پیش مالکیت در تهران مستلزم سرمایه گذاری قابل توجهی است. اگر می خواهید هزینه را تقسیم کنید و همچنان از تمام مزایای رانندگی یک ماشین جدید بهره مند شوید، یک جایگزین وجود دارد – اجاره خودرو.

در شرکت آلفا تیم، ما نه تنها در اجاره خودرو در تهران ، بلکه در اجاره خودرو نیز تخصص داریم. ما اینجا هستیم تا شما را در حرکت نگه داریم، چه برای یک هفته ماشین بخواهید و چه نیاز به قرارداد اجاره طولانی تری داشته باشید تا شما را به مدت شش ماه یا بیشتر در جاده نگه دارد. بنابراین تفاوت بین اجاره خودرو و لیزینگ خودرو در ایران چیست؟ در اینجا راهنمای سریع ما و آنچه باید در قرارداد اجاره خودرو به دنبال آن باشید، آمده است.

تفاوت بین اجاره خودرو و لیزینگ خودرو چیست؟

اگر می خواهید در ایران یا هر جای دیگر در تهران ماشین کرایه کنید ، شرکت آلفا تیم اولین انتخاب شماست. با طیف وسیعی از مدل‌ها و برندهای موجود، می‌توانید با تویوتا CH-R یا کرولا کراس، راو-۴ هیبریدی یا پولستار ۲ رانندگی کنید . ۴، شما مطابقت کامل خود را در شرکت آلفا تیم خواهید یافت.

اجاره خودرو می تواند یک توافق کوتاه مدت برای چند روز باشد. برای مثال، اگر برای یک رویداد آخر هفته به یک خودروی خانوادگی نیاز دارید، می‌توانید از معاملات کوتاه‌مدت اجاره خودرو در ایران یا ابوظبی نهایت استفاده را ببرید. اما اگر می‌خواهید یک گزینه طولانی‌مدت برای استفاده حداکثری از تعطیلات تابستانی با خانواده و همچنین انجام رفت‌وآمدهای روزانه داشته باشید، می‌توانید به یکی از بسته‌های اجاره خودرو ویژه ما مراجعه کنید. اینها عملاً قراردادهای اجاره خودرو درازمدت با برخی موارد اضافی نیز هستند.

لیزینگ خودرو به شما این امکان را می دهد که قراردادی را تا ۹ ماه یا بیشتر امضا کنید، و اگر برای کار به مدت شش ماه یا یک سال در ایران می مانید، یا به سادگی نمی خواهید برای خرید خودرو دردسر ایجاد کنید، ایده آل است. . با کمک هزینه مسافت پیموده شده سخاوتمندانه و مزایای اضافی مانند بیمه و هزینه های تعمیر و نگهداری، اجاره خودرو به شما این امکان را می دهد که بودجه مالی خود را نیز در نظر بگیرید.

چه چیزی از شرکت آلفا تیم پیشنهاد می شود؟

انواع پیشنهادات اجاره خودرو ماهانه برای مطابقت با نیازهای موتوری شما طراحی شده است و نه تنها با یک قرارداد اجاره خودرو بلکه نوع مناسب وسیله نقلیه را نیز با نیازهای رانندگی شما مطابقت می دهد.

درایو سبز – در شرکت آلفا تیم، ما می‌دانیم که اتومبیل‌های رانندگی چه تأثیری بر روی کره زمین دارند. بنابراین یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های ما برای اجاره طولانی‌مدت خودرو، بسته سبز Drive ما است. اجاره خودروی یک، سه یا شش ماهه با کمک هزینه ۲۵۰۰ کیلومتری سخاوتمندانه در ماه بگیرید و می توانید یک خودروی هیبریدی یا برقی رانندگی کنید که برای زمین هزینه ای ندارد. ما Polestar 2 را دوست داریم، یک خودروی الکتریکی کامل که تجربه رانندگی ممتازی را برای شما به ارمغان می آورد. Polestar ۲ یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه الکتریکی در ایران است . اگر انعطاف‌پذیری بیشتر و خودرویی می‌خواهید که بتواند با زندگی پرمشغله‌ی خانوادگی کنار بیاید، از میان مجموعه‌ای از خودروهای هیبریدی ما مانند هیبریدی RAV-4 یا تویوتا کرولا کراس هیبریدی انتخاب کنید.

دیلی درایو – اگر در ایران زندگی و کار می کنید، دیلی درایو ما یک انتخاب عالی است. دیلی درایو با کمک هزینه مسافت پیموده شده ماهانه ۴۰۰۰ کیلومتر و قراردادهای کرایه خودرو برای یک، سه یا شش ماه، برای متخصصان شهری ایده آل است. اجاره ماشین ما در ایران و در سراسر ایران به این معنی است که شما با یکی از ماشین‌های اجاره‌ای با کیفیت بالا، با تحویل و جمع‌آوری رایگان درب منزل برای راحتی بیشتر، به حرکت ادامه می‌دهید.

Urban Select – این اجاره ماشین ماهانه، منعطف ترین قرارداد اجاره بلندمدت ما است که به شما یک ماه کامل و حداکثر ۲۵۰۰ کیلومتر را می دهد تا با آن برنامه های لحظه آخری کنار بیایید. با بچه ها به تعطیلات می روید؟ یک تویوتا کرولا کراس ماهانه اجاره کنید و ترکیبی عالی از سدان و شاسی بلند را برای فضای فراوان برای خانواده و تمام چمدان های خوددارید

Super Saver – با کمک هزینه مسافت پیموده شده ماهانه ۵۰۰۰ کیلومتر و امکان اجاره بلندمدت تا ۹ ماه، Super Saver ما همه جعبه های مناسب را مشخص می کند. شما حتی می توانید تا دو راننده اضافی را به قرارداد اجاره خود اضافه کنید و این را به یک انتخاب خانوادگی ایده آل تبدیل کنید. با بیمه جامع تضمین شده و انتخاب برندهای برتر مانند ولوو XC40، تویوتا کمری، لکسوس IS 300 یا حتی تویوتا لندکروزر افسانه‌ای، این قرارداد اجاره خودرو بی‌نظیر در آسمان است.

اگر می خواهید در تهران یا در سراسر ایران ماشین کرایه کنید، همین امروز با شرکت آلفا تیم تماس بگیرید و با یکی از تیم دوستانه ما صحبت کنید. یا برای اطلاعات بیشتر، معاملات مختلف اجاره خودرو را به صورت آنلاین بررسی کنید .


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *