9126100014 یک مسافر در مورد اجاره خودرو در ایران چه چیزی باید بداند؟ – اجاره خودرو احراجات

یک مسافر در مورد اجاره خودرو در ایران چه چیزی باید بداند؟

یک مسافر در مورد اجاره خودرو در ایران چه چیزی باید بداند؟

اجاره ماشین در ایران به شما این آزادی را می دهد که با سرعت خود در این بخش باورنکردنی از جهان بگردید. اجاره سریع و آسان است، به خصوص زمانی که با یکی از شرکت های اجاره ای پیشرو در جهان، آلفا تیم می روید. اما در مورد اجاره و رانندگی خودرو در امارات چه چیزهایی باید بدانید؟ در اینجا یک راهنمای سریع برای موارد ضروری ارائه شده است. (یک مسافر در مورد اجاره خودرو در ایران چه چیزی باید بداند؟)

شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر به ماشین های اجاره ای مناسب مسافرت دسترسی داشته باشید.

اجاره خودرو مسافرتی

ماشین مناسب را انتخاب کنید

چه به دنبال یک خودروی کوچک و جذاب برای عبور از ترافیک در حالی که در ایران هستید یا چیزی با فضای کافی برای یک سفر جاده ای خانوادگی به کوه های عمان هستید، ماشین مناسب ضروری است. آلفا تیم ناوگان وسیعی از وسایل نقلیه مناسب برای انواع ماجراجویی های خودرویی دارد، اما به یاد داشته باشید که قرارداد اجاره خودروی شما شامل رانندگی خارج از جاده نمی شود. پس مطمئن شوید که به آسفالت می‌پیوندید و مسیرهای بیابانی را به سمت تپه‌بازها رها می‌کنید!

مطمئن شوید که تمام مدارک صحیح را دارید

شما به گواهینامه رانندگی فعلی و معتبری نیاز دارید که حداقل ۱۲ ماه آن را داشته باشید. اگر تأییدیه‌ای روی گواهینامه خود دارید، قبل از رزرو، با شرکت اجاره‌ای مشورت کنید زیرا برخی از موارد مانند هزینه رانندگی در حالت مستی ممکن است شما را از اجاره وسیله نقلیه محروم کند. اگر به مجوزهای بین المللی راننده نیاز دارید، قبل از سفر مطمئن شوید که همه آنها مرتب هستند.

آیا به اندازه کافی بزرگ شده اید؟

در اکثر شرکت‌های اجاره‌ای، برای کرایه وسیله نقلیه باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشید، و برخی از دسته‌بندی‌ها، مانند خودروهای اسپورت، باید ۲۵ سال یا بیشتر داشته باشید. رانندگان بین ۲۳ تا ۲۵ سال ممکن است هزینه اضافی برای رانندگان جوان دریافت کنند.

آیا به کشور دیگری می روید؟

اگر قصد عبور از مرزها را دارید (مانند سفر به عمان)، ممکن است لازم باشد قبل از رزرو با آژانس اجاره خود چک کنید تا مدارک صحیح را در اختیار داشته باشید. مجدداً، ممکن است برای مواردی مانند بازیابی خرابی بین مرزی هزینه اضافی دریافت کنید.

آیا جاده های عوارضی در ایران وجود دارد؟

بله، یک سیستم جاده ای الکترونیکی با عوارض مواجه خواهید شد . این زیرساخت پیشرفته از فناوری RFID استفاده می کند. بنابراین نیازی به «تغییر باجه عوارض» نخواهید داشت – وقتی از دروازه عوارضی عبور می کنید، وسیله نقلیه شما به طور خودکار به صورت الکترونیکی هزینه دریافت می کند. اگر ماشینی را از شرکت آلفا تیم در ایران کرایه کنید، وسیله نقلیه شما با برچسب نصب می شود. تعداد هزینه های عوارض در پایان اجاره به صورت حساب نهایی شما اضافه می شود.

اگر بلیط سرعت بگیرم چه می شود؟

قوانین مربوط به سرعت غیرمجاز و سایر تخلفات رانندگی درایران سختگیرانه است و به طور کامل توسط مقامات اجرا می شود. تخلفاتی مانند تخطی از سرعت مطمئنه، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، نبستن کمربند ایمنی و رعایت نکردن علائم راهنمایی و رانندگی جریمه خواهد داشت. آژانس اجاره شما مسئولیتی در قبال پرداخت این جریمه ها نخواهد داشت.

به چاپ دقیق قرارداد اجاره خود بپردازید

ضروری است قبل از تحویل گرفتن خودروی کرایه ای خود، قرارداد خود را با دقت کامل انجام دهید و به بندهایی مانند محدودیت مسافت پیموده شده توجه کنید، اینکه آیا وسیله نقلیه باید با باک بنزین پر باشد یا نه، سفرهای برون مرزی و هرگونه محدودیت استفاده. (مانند بکسل نکردن کاروان یا استفاده از ماشین برای رانندگی خارج از جاده).

مطمئن شوید که یک بند خرابی در سیاست اجاره خود دارید

اگر در حین رانندگی در ایران به اندازه کافی بدشانسی می آید که تصادف کنید، باید با پلیس تماس بگیرید و تا رسیدن خودرو در کنار آن بمانید (به شرطی که این کار ایمن باشد). برای اطمینان از اینکه بیمه شما باطل نمی شود، باید گزارش پلیس را به آژانس اجاره خود ارائه دهید. کرایه ماشین آلفا تیم یک شماره اضطراری ۲۴ ساعته و رایگان را ارائه می دهد که می توانید از یکی از تیم ما مشاوره و کمک فوری دریافت کنید. آنها همچنین می توانند یک وسیله نقلیه جایگزین برای شما ترتیب دهند تا شما گیر ندهید.

اگر سوالی در مورد اجاره ماشین در ایران دارید، دریغ نکنید با آۀفا تیم تماس بگیرید، که با خوشحالی به شما کمک خواهد کرد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *