9126100014 آنچه رنگ ماشین شما درباره شما می گوید – اجاره خودرو احراجات

آنچه رنگ ماشین شما درباره شما می گوید

آنچه رنگ ماشین شما درباره شما می گوید

فرقی نمی‌کند شما یک علاقه‌مند به ماشین باشید یا فقط فردی هستید که به دنبال وسیله‌ای برای رانندگی می‌گردید، یک انتخاب برای وسیله نقلیه وجود دارد که بسیار شخصی است – رنگ ماشین. انتخاب رنگ نشان دهنده شخصیت درونی شماست. (آنچه رنگ ماشین شما درباره شما می گوید)

اما رنگ ماشین چیزی فراتر از انتخاب رنگ مورد علاقه است – در واقع، این انتخاب در ناخودآگاه شما بسیار عمیق تر است. رنگ ماشینی که انتخاب می‌کنید نشان‌دهنده نگاه شما به خودتان است. می توان گفت که شخصیت درونی شما در نمای بیرونی وسیله نقلیه شما منعکس می شود.

شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر به ماشین های اجاره ای شرکت آلفا تیم دسترسی داشته باشید.

اجاره خودرو

رنگ خودرو و معانی آنها

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا رنگ خودرو اغلب به پنج یا شش رنگ اصلی محدود می شود؟ زیرا اینها رایج ترین تیپ های شخصیتی هستند. همچنین، برخی از خودروسازان تنها از یک مجموعه رنگ خاص استفاده می کنند، زیرا این شخصیت ها با طراحی خودرو خود جذب می شوند.

به عنوان مثال،  فراری ۴۸۸  یکی از زیباترین و قدرتمندترین خودروهای ساخته شده است. اگرچه در رنگ های مختلف موجود است، اما تقریباً هر فراری ۴۸۸ قرمز است. قرمز با فراری پیوند خورده است زیرا رنگی است که به خوبی دریافت می شود و با قدرت، حس و حال و انرژی بالا همراه است. قرمز برای افرادی است که می‌دانند چه می‌خواهند و نمی‌ترسند دنیا بداند. هرکسی که در یک فراری قرمز سوار شود، متمایز خواهد شد و دلیل خوبی هم دارد.

از سوی دیگر، پورشه‌های گران‌قیمت  اغلب در رنگ‌های سفید کریستالی یا مشکی یافت می‌شوند. افرادی که وسایل نقلیه سفید را ترجیح می دهند اغلب به عنوان کمال گرا در نظر گرفته می شوند. این تیپ های شخصیتی می دانند که چه چیزهایی را دوست دارند و چگونه دوست دارند و می خواهند همه چیز را بکر نگه دارند. افرادی که ماشین‌های سفید را می‌رانند همیشه سازماندهی شده‌اند و تصور می‌شود که تمیزترین فضای داخلی را نسبت به هر ماشینی دارند. یک پورشه سفید یا مشکی مطمئناً توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

مشکی

مشکی یک رنگ قدرتمند و پرطرفدارترین رنگ در بین تمام خودروها است. افرادی که وسایل نقلیه مشکی را ترجیح می دهند به چیزهای ظریف علاقه دارند و اغلب در هر چیزی که می خرند گزینه های بالاتری را انتخاب می کنند. رنگ مشکی همچنین با اعتماد به نفس و موقعیت اجتماعی مرتبط است.

نقره ای

نقره ای رنگی آینده نگر است که با فلزات گرانبها و چیزهای گران قیمت نیز مرتبط است. این یکی از محبوب ترین رنگ ها برای  لامبورگینی است . نقره ای با تیپ های شخصیتی مرتبط است که دوست دارند کمی زرق و برق دار باشند و در عین حال کمی فرودست به نظر برسند. این رنگ تقریباً یک رنگ منفعل-تهاجمی است که می گوید: “من فوق العاده هستم، اما به روشی بسیار آرام و ظریف.”

همچنین برخلاف بسیاری از خودروسازان سطح بالا، تقاضای زیادی برای رنگ های غیر معمول دارد. افرادی که به دنبال رنگ های نارنجی، آبی روشن و سبز جیغ هستند، آن را در یک لامبورگینی در دسترس خواهند یافت. این رنگ ها در مورد درایورشان چه می گویند؟ آنها می گویند: «من یک فرد هستم. من هر کاری را که بخواهم و هر طور که بخواهم انجام می دهم.» این علاقه مندان به اتومبیل، اتومبیل های مدل بالایی را دوست دارند که باعث می شوند هنگام رانندگی بایستید و سر خود را بچرخانید. این رنگ ها برای همه قابل توجه است.

رنگ‌های خودرو نیز نشان‌دهنده سایر تیپ‌های شخصیتی هستند. رنگ‌های تیره‌تر قرمزها، مانند قرمز شرابی یا قرمز آجری، شخصیت‌های بسیار حساس را منعکس می‌کنند. آنها همه چیز را در مورد کسی که قرمز را دوست دارد می گویند، اما به آن کمی احساسات می افزایند.

سفید مرواریدی

سفید مرواریدی نیز از نظر تیپ شخصیتی بسیار متفاوت از سفید معمولی است. افزودن ویژگی‌های فلزی به رنگ سفید می‌گوید: «من یک کمال‌گرا هستم، اما مطمئنم که بسیار سرگرم‌کننده هستم».

آبی روشن

خودروهای آبی روشن با افراد وفادار، قابل اعتماد و آرام همراه هستند. آبی تیره رنگ بسیار معتبری است. افرادی که جذب آبی تیره تر می شوند اغلب در موقعیت های قدرت و اقتدار هستند. همه افرادی که رنگ آبی را انتخاب می کنند بسیار قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند.

قهوه ای

رنگ های قهوه ای، خرمایی، بژ و دیگر رنگ های خنثی این طیف، شخصیت های بسیار زمینی را منعکس می کنند. با این حال، رنگ‌های قهوه‌ای تیره‌تر با قهوه و شکلات تیره غنی‌تر همراه شده‌اند و این رنگ‌ها را برای کسانی که دوست دارند در برخی از چیزهای ظریف زندگی لذت ببرند، جذاب‌تر می‌کند.

خاکستری

وسایل نقلیه خاکستری را نباید با نقره ای اشتباه گرفت. وسایل نقلیه خاکستری با افرادی مرتبط است که بسیار هم سطح هستند. این افراد مشکلات را بیان می کنند، لیست هایی را برای انجام وظایف خود تهیه می کنند و اغلب در مورد نظرات خود در مورد موضوعات داغ بی طرف هستند تا از بحث و جدل اجتناب کنند. خاکستری برای افرادی که عاقل و مهربان به نظر می رسند، بهترین رنگ ماشین در نظر گرفته می شود.

رنگ های پر زرق و برق مخصوص افراد پر زرق و برق هستند و رنگ های خاموش اغلب مربوط به افرادی است که سبک زندگی آرام را ترجیح می دهند. هر رنگی که ترجیح می دهید، از داشتن خودرویی که احساس شما را منعکس می کند، رضایت عمیقی وجود دارد. به همین دلیل است که مردم ابتدا به رنگ یک وسیله نقلیه و سپس به برند و مدل آن کشیده می شوند

البته علم انتخاب رنگ ماشین احتمالا بیشتر نظر شخصی است تا واقعیت علمی. اما این درست است که برخی افراد بیشتر به سمت رنگ خاصی از ماشین جذب می شوند، حتی اگر آن رنگ در هیچ زمینه دیگری از زندگی آنها برجسته نباشد. حداقل، به نظر می رسد که شرکت های خودروسازی چیزی در مورد اینکه چه شخصیت هایی جذب اتومبیل هایشان می شوند و چه رنگ هایی برای آنها مناسب است می دانند.

آیا آماده رانندگی یک وسیله نقلیه لوکس در رنگ مورد علاقه خود هستید؟

کرایه اتومبیل آلفا تیم دارای ناوگان بزرگی از خودروهای فوق لوکس و  سوپراسپرت مدل جدید و جدید  در انواع رنگ های محبوب است. آلفا تیم خودروهای فراری قرمز، پورشه سیاه یا سفید و لامبورگینی را در رنگ‌های بسیار متنوع حمل می‌کند. آلفا تیم همچنین خوشحال است که به مشتریان خود اطلاع دهد که تمامی خودروها، از جمله فراری s و پورشه s، در چندین رنگ موجود هستند تا خواسته های همه مشتریان خود را برآورده کنند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *