9126100014 ۵ راه برای صرفه جویی در پول برای اجاره ماشین عروسی – اجاره خودرو احراجات

۵ راه برای صرفه جویی در پول برای اجاره ماشین عروسی

۵ راه برای صرفه جویی در پول برای اجاره ماشین عروسی

به عنوان یک زوج جوان، ما می دانیم که شما به دنبال صرفه جویی در هزینه های عروسی خود هستید تا برای آن ماه عسل رویایی، خانه جدید، بازسازی، نوزاد (شاید؟) و همه چیزهای دیگری که با زندگی زناشویی همراه است، پول بیشتری داشته باشید. (۵ راه برای صرفه جویی در پول برای اجاره ماشین عروسی)

متوجه هستیم!

به این ترتیب، در اینجا راه هایی وجود دارد که می توانید هزینه ماشین عروسی خود را از ما، خود شرکت ماشین عروس کاهش دهید (چه کسی بهتر از ما به شما راهنمایی می کند؟ 😛 ) 

شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر به ماشین های اجاره ای برای عروسی دسترسی داشته باشید.

اجاره خودرو برای عروسی در تهران

1. اجتناب از اضافه هزینه زود هنگام 

برای برخی از خودروها هزینه اضافی زودهنگام دریافت می‌شود (اگر رزرو قبل از ساعت ۷ صبح شروع شود یا بعد از نیمه‌شب به پایان برسد، اعمال می‌شود).

به این ترتیب، سعی کنید خدمات ماشین عروسی خود را از ساعت ۷ صبح به بعد رزرو کنید (و برای عروسی های هندی – سعی کنید قبل از نیمه شب تمام شود) تا در پول خود صرفه جویی کنید – می توانید با آن شریک زندگی خود را برای یک غذای خوب بیرون بیاورید! 

۲. برنامه سفر خود را به درستی برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی صحیح برنامه سفر به این معنی است که بدانید چه زمانی به ماشین عروسی نیاز دارید. اغلب اوقات، زوج ها از ما می پرسند که برای چه مدت باید ماشین را رزرو کنند (پاسخ کوتاه – نمی دانیم!)، زیرا هر زوج برنامه های خاص خود را برای روز بزرگ خود دارند.

به این ترتیب، دانستن اینکه چه زمانی به ماشین نیاز دارید به نفع شماست، زیرا می‌توانید ماشین را فقط برای آن مدت رزرو کنید. به عنوان مثال – رزرو سرویس ماشین فقط تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر، زیرا دیگر نیازی به آن ندارید زیرا در حال برگزاری ضیافت ناهار هستید (می توانید قبل از آن با ماشین عکس بگیرید)

همچنین برنامه‌ریزی مناسب برای برنامه سفر به این معنی است که برای هر تاخیری برنامه‌ریزی می‌کنید و زمان مناسبی را برای ماشین رزرو می‌کنید.

ما از سال ۲۰۱۸ صدها رویداد عروسی را انجام داده ایم – بنابراین در اینجا ۲ نکته کوچک وجود دارد:

۱. همیشه در طول مراسم عروسی تاخیر وجود دارد – بنابراین زمان اضافی را برای آن نگه دارید.

۲. تمام تلاش خود را بکنید تا زمان رزرو خود را در روز عروسی واقعی تمدید نکنید.

۲ دلیل وجود دارد که چرا این را می گوییم:

A. تمدید در روز واقعی در مقایسه با رزرو زمان از قبل گرانتر است.

ب. مشروط به در دسترس بودن است – گاهی اوقات، ماشینی که رزرو کرده اید رویداد دیگری برای آماده شدن بعد از شما دارد (مانند کارواش، نصب دکور عروسی – زیرا ما قبل از هر رویدادی ماشین های خود را می شوییم تا مطمئن شویم تمیز و قابل ارائه است).

ما گاهی اوقات بین رویداد شما و رویداد بعدی (برای اینکه مشتری بعدی را منصفانه بدانیم) حائل کافی نداریم – بنابراین گاهی اوقات نمی توانیم هیچ گونه تمدید رزرو را بپذیریم.

۳. ماشین عروسی خود را زودتر رزرو کنید!

“چقدر زود باید ماشین را رزرو کنم؟”

این سوال دیگری است که زیاد از ما پرسیده می شود. پاسخ ساده است – ASAP! به طور معمول، ۱ تا ۳ ماه قبل از روز بزرگ شما خوب است.

به یک دلیل بسیار ساده – رزرو زودهنگام ماشین عروسی به این معنی است که ماشین های بیشتری در تاریخ عروسی شما موجود است (مخصوصا اگر عروسی شما در تاریخ محبوبی باشد، ماشین های زیادی تا آن زمان رزرو شده بودند).

همچنین رزرو زودهنگام خودرو به شما و شریک زندگیتان زمان بیشتری می دهد تا تصمیم بگیرید کدام خودرو را تهیه کنید.

رزرو زودهنگام همچنین به این معنی است که یک مورد/فروشنده را از فهرست چک عروسی خود علامت بزنید و می توانید روی چیزهای مهم دیگر تمرکز کنید.

۴. یک ماشین بزرگتر رزرو کنید

برخی از خانواده های بزرگتر ۲ تا ۳ ماشین برای عروسی رزرو می کنند. برای خانواده های بزرگتر، توصیه ما رزرو تویوتا آلفارد/ولفایر است.

این به این دلیل است که ماشین بسیار بزرگ است و می تواند افراد بیشتری را داخل آن جا دهد. رزرو اتومبیل کمتر همچنین به این معنی است که در پول بیشتری صرفه جویی می کنید، به علاوه قیمت ماشین های عروسی آلفا تیم ما واقعاً مقرون به صرفه است!

۵. راننده در مقابل خود درایو

برخی از زوج‌ها ممکن است بخواهند در روز بزرگ خود رانندگی کنند. اما این معمولاً به معنای هزینه بسیار بالاتر است، زیرا اول از همه بنزین، پارکینگ و غیره در قیمت اجاره برای خودران گنجانده نشده است.

از سوی دیگر، برای اتومبیل های سواری – بنزین، پارکینگ، راننده، ERP و غیره همه در قیمت گنجانده شده است.

در مرحله بعد، برای رانندگی خودران، باید خودرو را برای حداقل ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت (بسته به ماشین) رزرو کنید، در حالی که برای راننده می توانید فقط ۳ یا ۴ ساعت رزرو کنید. از آنجا، به راحتی می توان فهمید که چرا سلف درایو می تواند گران تر باشد، اما این همه ماجرا نیست.

بعد – برای خودرانی، باید خودتان ماشین را جمع آوری کنید و پس از آن به ما برگردانید. این زمان و تلاش اضافی است که اگر یک ماشین راننده را انتخاب کنید، دیگر نگران آن نخواهید بود.

در نهایت، برای گزینه های خودران – همیشه این خطر وجود دارد که ماشین آسیب ببیند (چوب لمسی)، که به معنای هزینه های اضافی برای شما است.

در پایان روز – اینکه خود رانندگی کنید یا راننده بگیرید تماس شماست، اما ما معتقدیم که زوج تازه ازدواج کرده باید تا حد امکان در روز عروسی خود راحت باشند – بالاخره این روز خاص شماست!

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *