9126100014 مسافرت خارج از کشور با ماشین اجاره ای – اجاره خودرو احراجات
مسافرت خارج از کشور با ماشین اجاره ای

مسافرت خارج از کشور با ماشین اجاره ای

مسافرت خارج از کشور با ماشین اجاره ای

آیا رویای سفر به خارج از ایران را دارید، اما ماشین شخصی خود را ندارید؟ یک راه حل خوب برای این وضعیت استفاده از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم خواهد بود که به شما اجازه می دهد برای مسیرهای بین المللی خودرو اجاره کنید. قبل از برنامه ریزی برای سفر به خارج از کشور چه چیزهایی باید بدانیم؟

به طور معمول، شرکت‌های اجاره‌ای موافقت می‌کنند که به فردی که ماشین اجاره می‌کند اجازه دهند به خارج از کشور سفر کند. با این حال، اگر ماشینی کرایه می‌کنیم و می‌خواهیم به تعطیلات خارجی برویم، همیشه باید برای کسب اطلاعات تکمیلی و همچنین اجازه سفر به خارج از کشور، از قبل به شرکت اجاره خودرو آلفا تیم اطلاع دهیم . زیرا رانندگی یک ماشین اجاره ای در خارج از ایران مستلزم خرید بیمه اضافی است .

همچنین باید توجه داشته باشید که در مسیرهای طولانی معمولا رانندگان عوض می شوند و خودروی اجاره ای تنها توسط شخصی که تمام مدارک برای او صادر شده است می تواند رانندگی کند. با این حال، اگر بخواهیم فرد دیگری حق رانندگی با یک وسیله نقلیه را داشته باشد، باید بیمه اضافی خریداری کنیم.

جای نگرانی نیست! اینها هزینه های بالایی نیستند، اما ضروری هستند.

در صورت وقوع حادثه ای در سفر به خارج از کشور ، راننده کرایه کننده خودرو موظف است این موضوع را به رانت کارز اطلاع دهد و همچنین با پلیس در محل تصادف تماس گرفته و گزارش تصادف تهیه کند. همه اینها برای اطمینان از اینکه بیمه اعتبار خود را از دست نمی دهد . متأسفانه در صورت عدم تکمیل هر یک از وظایف ذکر شده، این اتفاق می افتد.

اگر سوال یا ابهامی دارید، بهتر است با شرکت آلفا تیم از طریق خط تلفن ۰۹۱۲۱۰۱۰۲۰۰ تماس بگیرید که می توانید از شنبه تا جمعه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۹:۰۰ شب با آن تماس بگیرید. با این کار هرگونه شک و تردید برطرف می شود و از هر گونه ناامیدی جلوگیری می شود. و دانش به دست آمده به ما کمک می کند هنگام رزرو یکی از خودروهای موجود در شرکت اجاره آلفا تیم تصمیم درستی بگیریم.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *